Fångarna på fortet is back!

Äntligen är det tillbaka! Programmet man satt bänkad för varje kväll det sändes och var super spänd över allt. Självklart talar jag om Fångarna på Fortet som har börjat sändas igen! Fy vad kul men lite underhållande program. Och något som jag faktiskt kan se på trots vårt låga utbud på kanaler ;)

Har i alla fall haft en super bra dag i Linköping tillsammans med duktiga chauförren Ida, Julia, Sabina och Jessica :) Gänget skulle komma och hämta mig vid 9 men de skulle bli lite sena meddelade dom. Klockan kvart i 10 kom dom. Och då hade de kört av till Aneby och åkt på den vägen istället för direkt till mig. Så för typ 6 km blev det typ 3 mil extra ;) haha. När de tagit sig fram genom skogen och hittat rätt i alla fall åkte vi till Tranås och hämtade upp Jessica. Sen bar det av mot Linköping!  När vi kom dit var vi alla ganska hungrig så vi gick in i två affärer och vände, sen gick vi till Subway! Mm, älskar't! Mätta och goa gick vi därifrån och vandrade omkring på stan. Tänkte inte handla något men fick visst med mig ett halsband, tre öronhängen och en kavaj i alla fall :)
På väg hem stannade vi självklart på Donken i Mjölby. Mcflurry beställdes av mig! Satt fint!
Mamma hämtade mig hos Ida och under tiden jag varit hemma har jag tränat lite och kollat på TV då.
Nu är det sista kvällen innan skolan och kan säga att det känns sådär. Klart kul att se fina ansikten igen och komma in i rutiner men lovet har varit alldeles för kort och för mycket jobb.









 Min kavaj!

Gissar på att jag kommer få svårt att sova inatt så har laddat upp med humor serie för fulla muggar!

Sov gott vänner (:

Kommentarer
Postat av: jennifer

Nemen, nu kom man in på din blogg:) supersnygg och tack själv för kvällen. Du är med en supergo tjej emma!

2010-08-23 @ 23:34:45
URL: http://jennifermusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0