20100821

Usch idag är man lagom sliten. Fast det var en ganska lugn kväll för alla oss igår. Men ändå helt okej kul! Råka visst skriva att vi skulle till Lindköping igår men sa visst fel, det var motala. Vi var på ett uteställe som hette Hugos. Jätte dåligt drag i början på dansen men sen kom det igång så en hel del dans blev det, gillar vi alltid! Kom hem någon gång vid 4 i morse till Ida, blev lite skratt i sängen och sen somna vi gott. Ida börja jobba vid halv 12 idag, så lite innan 11 försvann jag från huset, kan vara därför jag är trött, inte tillräckligt med skönhetssömn. höhö.

 
Tog en bild på brudarna från Sofie ;) Maja som tar kortet!

snygg mín.

Kan knappt fatta att sommarlovet snart är slut. Har gått alldeles för fort och känns som jag inte gjort ett dugg mer än jobbat.. Men nu i alla fall när skolan börjar ska jag vara duktig och skaffa ett gymkort på Shape! Så ska förhoppnigsvis träna flitigt i höst! Har även fått med mig Alice, så lite sällskap kan nog få en ännu mer pepp. Likadant Sofie vet jag ska träna till hösten så likadant där :) blir nog bra, måste bara vänta på lönen..

Ikväll ska jag åka till Elin. Henne har jag inte träffat allt för mycket i sommar. Så vi ska nog prata ikapp allt :) kan ta ett tag! mys

Nu blir det till att trampa lite cykel sen duscha. Ha en bra lördagkväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0