Första dagen på praktiken

Första dagen på praktiken idag. Åhh, :( inget roligt ställe. Orkar inte vara där i tre veckor.. Aja, kan jue bli bättre, har jue trots allt bara varit en dag.

Tog mig en sväng in på Lindex på rasten. Hittade denna fina sak. Köpte den dock inte, men det ska jag minsann ;)




Även bestämt mig för mina nya brillor. Blir dessa.. Pilot glasögonen känns som om dem bara är moderna i typ ett år till. Dessa är lite mer tidslösa.


Saknar även min partyfruga väldigt mycket ! behöver hennes skratt


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Hjärtat

Jag saknar dig så himla mycket min underbara fruga !



Mycket kärlek från din fru <3

2010-05-09 @ 21:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0