Trött

Idag kan jag säga att jag är lagom trött.. Fest igår hos Madde ;) Skulle egentligen inte dricka men Olivia förstörde mina planer ;) haha. Fast inte mycket. Skulle egentligen inte sova över heller, men även där ändra lilla Olivia på mig. Tror hon har bra övertalningsförmåga på mig? :) Allt folk var la borta omkring ett tror jag? Då la Madde, Olivia, Lars och jag i Maddes säng och snackade lite till typ 2 då först Madde somna sen Olivia. Lars och jag fortsatte till typ 5. Sov en liten stund, vakna vid 7, sen vakna vid 11. Känns sådär i dag.. Jag som skulle övningsköra :p får vila lite och göra det sen.

det var allt ni fick höra från mitt fabulousa liv ;) nu ska jag äta !

PYSS

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: Ja visst ät dom;) dom kommer iaf från H&M

2010-04-25 @ 16:39:44
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0