Here we go again

Inte okej att vara vaken vid den här tiden när man är ledig. Men jag är sjuk. IGEN! Just nu skyller jag allt på modevisningen. Om inte jag hade varit sjuk under den tiden så hade jag fått vila ordentligt och inte bli sjuk igen. Men what to do? I går var jag ganska så död och sov i princip nästan hela dagen. Kan vara därför att jag inte kan sova nu. Jag är lite snäll mot min hals och ger den te med honung i denna stund. Jag hade massa planer för i går som jag bara fick bryta upp pga att jag blev sjuk. Skulle bli nyfärgad och fin i huvudet, skaffa nya brillor och avsluta dagen med bio med Emanuel. För att det ska svida lite extra så är det lov !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0