Filmkväll kanske?

Idag känns det mycket bättre :) Andra dagen på praktiken och idag fanns det betydligt mer att göra. Sprang ärenden, fixade de nya varorna. Lärde mig kassen lite snabbt för att jag skulle bli själv i affären :o Sålde min första väska helst själv också ;) höhö. Tog mig en fika med söta Jessica på rasten också :) mer av sånt de här veckorna tack ! Sen är även tröjan jag visade igår min nu :) Kanske ska ha den på fredag, får se.. ;)

det här kan nog bli ganska bra ialla fall. Kanske för att jag slapp den sura idag.. men imorgon är hon tillbaka..

Köpte mig två filmer efter jobbet, som det blir till att titta på nu :)  



blev även en present till min broder som fyller 20 i morgon ;D fin ålder minsann..hehe

Kommentarer
Postat av: Ollliviiiaaa :D

BRA filmer :D:D Tummen upp!!:)

2010-04-28 @ 10:32:05
Postat av: * Em

Sv; :D Har du haft en bra dag idag då? :)



Du har inte missat att man får biobiljetter på min blogg föresten? Här; http://emelojs.blogg.se/2010/april/vilken-kandis.html

2010-04-28 @ 15:51:17
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0