Det här kallar jag kul !

Nu är jag hemma efter att inte varit hemma ordentligt sen i onsdags. I torsdags var jag bara hemma och vände typ. Var tyungen att stressa sönder bara för att jag och mina kära vänner missa bussen för att vi stod på fel hållplats till en buss vi åkt i snart 2 år ! Det är sorgligt. Fanns inte så mycket annat att göra än att ta 16.20 och be pappa hämta mig i Aneby. När jag kom hem fixade jag mig lite snabbt på mindre än en timme och sen tillbaka till Aneby och Olivia. Vi tog bussen till Sunhult och Maddie ;) Hennes mamma skjutsade oss in till tranås och där börja vi med förfest hos Emma ;) Några timmar senare är vi inne på Parken och skakar loss ! ;D Riktigt rolig kväll minsann !


Jag, Frida, Madde och Ollis innan vi drog in till Tranås !







Bilderna norpa jag från Madde ;)

Kvällen slutade med att jag somnade hos Olivia. Dagen efter, alltså igår var jag inte hemma något. Utan när jag vaknat till lite gick jag till mormor och åt lite mat. Och sen var vi på't igen och fixade i ordning mig för nästa utgång ;)
Mamma hämta mig hos mormor vid 3 tiden någon gång sen åkte vi till Elin. Några timmar senare hamna vi i Norra hammar hos Ida på förfest och tagga för centrum ! Chillade förfest och galen bussresa tillbaka :o Väl inne på Centrum gick allt bara som man ville ;D haha! Det var så himlans kul ! Den kvällen blir slårslagen misann ;) Åhh, länge sen jag hade så roligt ! Massa gosiga pöjkar i och med elmias bilmässa. Perfekt !


Finis bästis♥


Kvällen outfit ! hahaha. Hur står jag ?

Okej, hade inga bilder från kvällen inne på Centrum men kanske att det kommer upp från Vimmelbilderna på deras hemsida ;)

Natten drog i väg och jag sov sen hos Bästis! Nu är jag lite sådär lagom trött och känner av att jag festat två dar i rad :p Lite beslutsångest om jag ska vara hemma ikväll eller om jag drar in till nässjö med de andra..tror det blir en hemma kväll själv (a) kan jue vara mys!

Bäst jag drar mig för snart kommer Elin ;) Hon sakna mig redan ;) haha. Okej jag råka få med mig hennes pass och hon måste ha det så hon kommer och hämtar det.

Nu behöver ni inte läsa längre:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0