tiden går långsamt

herregud vad tiden går långsamt ! vaknade vid typ halv 9 av att telefonen ringde sen kunde jag inte somna om. Sen dess har jag typ inte gjort något, bara gått runt och segat och väntat på att tiden ska gå,
väntat på att klockan typ ska bli typ 2 så jag kan börja göra mig i ordning för att sen dra en sväng till Mormor med mamma och sen lite senare till Ollis♥ blir till att sova där i natt och i mon drar vi och simmar ;D vi jobbar på att få med Sannis också ! hoppas vi lyckas;D;D hehe

men vad ska man göra under tiden man väntar då?


lite tråkigt och onödigt inlägg kände jag :o



E M M A

Kommentarer
Postat av: Ollis

Simma är kämpe bra & kul :)

Hoppas Sanne vill :) Hihi ♥

2009-10-26 @ 14:21:56
URL: http://oliviaklahr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0