slapp söndag

god morgon ! eller inte riktigt men nära på.. egentligen ska det vara god kväll men det passar inte riktigt in på mig i dag. Hade nattbesök av Ollis här i natt och vi sov till typ 12 sen låg vi i sängen hela tiden tills hon åkte hem vid 3. Sen fastnade jag i sängen resten av dagen. Sjukt seg blir man när man bara ligger här och degar. Somnade även om och sov i några timmar ! Väldigt skönt ! ;D nu sitter jag här i sängen och funderar på om jag ska ta och äta nåt..? men vet inte vad..problem man har ;p hehe tror jag ska dra igenom en film eller två sen också. Är riktigt sugen på någon film som man såg för jätte länge sen :) får se vilken/vilka det blir ! hihi









bjuder på några väldigt snygga och seriösa bilder från någon gång i natt ;) busigt !



E M M A

Kommentarer
Postat av: Ollis

Haha Söt Emmis ♥

2009-10-26 @ 14:20:14
URL: http://oliviaklahr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0