myshelg !

det blev till att åka till Jessica i går! (a) Människorna där var Sara, Olle, Jessica och moi ;) kvällen bestod av film och godis med topping av snack och musik! :) Vi åkte typ hem vid 12-tiden, och då följde jag med Ollis hem och sov där. Vi somnade typ vid halv 4 så lite så där lagom trött i dag. Och i dag är det pluggdag! Kommer jue gå jätte bra. 5 kapitel i personlig försäljning att ha prov på i mon och jag har inte öppnat böckerna än :s kanske ska satsa på det snart ! när jag orkar..om jag gör det..jag måste! men det frestar mer att kolla på någon film eller läsa min Twilightbok kan jag säga!

jag bjuder på lite bilder från gårdagen ! =)










Tack hörni :* ♥


jag längtar tills i mon !



E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0