innan jag sover

cha cha !

kanske dags att sova snart ? tänkte bara tella lite om dagen och bjuda på de första bilderna i min mobil :) haft livskunskap i dag i skolan. Ämnet var våldtäkter, lite smått segt att lyssna på för var sjukt trött men det funkade la ! ;) hehe
efter skolan åkte jag och Ollis till Eksjö för att simma ! Taggade till tusen och simmade 1 km. Awsome är vi lätt ;) höhö detta ska lätt bli en vana! Hemma vid typ halv 8 och då blev det till att träna lite till på träningscykel :p sen har resten av kvällen spenderas här (aa) hehe och i mon åker jag till älice :D:D♥ blir till att sova där. Vi måste plugga mega mycket, men först blir det träning på shape :D spännande !

och nu bilderna =)










godnatt :* ♥



E M M A


Kommentarer
Postat av: Ollis

MEGA MYS <3

2009-10-21 @ 09:57:17
URL: http://oliviaklahr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0