Hinderbana istället

har just kommit hem från en sjukt bra dag med Ollis (y) åkte till henne i går då även Matilda joinade oss ;D blev lite promenad att hyra film. Den ena kom jag inte riktigt ihåg vad den hette med den var inte så bra :p Den andra var däremot jätte bra. Bröllopsduellen ! Kolla in den ;)

I dag blev det en tidig morgon för våran del, så lång väntan innan klockan blev 3 och vi skulle dra in till Eksjö för att simma ! aja, så mycket simning blev det kanske inte..eller rättare sagt inget :$ haha men eftersom det är höstlov så hade simhallen monterat upp en hinderbana som man skulle springa. Det var Olle, jag och alla barn som sprang ;D haha men härligt att få vara lite barnslig ! sen fick man lite nya vänner :p eller nåt? Några killar som ville att vi skulle tävla med dom hela tiden ;) kulkul ! kan ni tänka er, jag förlorade nästan varje gång när jag sprang mot dom (a) haha förvånande ! fast en av dom sa att jag var duktig ;) ;p söta! haha trots att vi inte simmade så vi fick bra träning ändå, sjukt jobbigt att springa den där, men gahh så kul ;D men man skada sig som aset :(
Tack för i dag Ollis ;D♥ bästbäst !

kanske en film nu sen blir det en tidig kväll för jag ska upp tidigt i mon :/



E M M A

Kommentarer
Postat av: ollis

Tack detsamma kära Emmis♥

2009-10-27 @ 20:28:37
URL: http://oliviaklahr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0