helg i rätt tid !

åhhh, äntligen helg :D även att veckan har gått sjukt fort så är det riktigt skönt med lite paus i från skolan. Har så mycket att göra där så tiden bara flyger i väg. Men jag tror nästa blir rätt lugn? Personlig försäljningsprov och typ samhällsläxa och rättskunskap tror jag bara det är? Provet blir till att plugga på i helgen och det andra typ dagen innan så det blir nog okej =) hehe men det lär jue komma massa nyheter nästa vecka så min nöjdhet försvinner nog snart..
Helgen ser nog rätt lugn ut ! trodde jag ett tag i alla fall :p Första helgen på väldigt,väldigt länge jag bara tänkte va hemma och inte göra nåt. Sa det till matilda, hon ba oj första gången eller? :o haha det hinner säkert ändra sig sa jag och rätt som jag har får jag ett sms av jessica lite senare om jag vill komma hem till henne i mon med några och ha typ myskväll(a) där sprack det :p haha Jag vill megagärna komma men jag vet inte om jag har skjuts än så får se hur det blir ! 

började inte helgen på nåt kul sätt..sjukhus blev det :/ så försökte göra det lite bättre med lite pizza som ligger bra i min tjockismage nu :) och snart blir det idoool :D:D (y) 

ha det bra i helgen !  ♥

E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0