HAPPYFACE

det är lätt dagens humör! :D jag har nämligen fått en ny mobil av min pappa! åhh, kär i den♥
lite tråkigt att man inte har några bilder och sånt nu men det får jag fixa :) hehe blir nog snart Tack pappsen! =)


och i skolan får jag panik ! trodde jue att det inte skulle bli så mycket plugg denna veckan men tänk så fel man kan ha :( massa jobbiga handelsuppgifter och göra :s men jag vet inte om jag orkar i kväll? haha, eller jag kommer nog aldrig orka om jag inte tar tag i det så snart som möjligt.. fetaste handelsprovet i dag också :o omg!
men innan det blir plugg ska jag greja med min nya mobil ! :-D



      haha♥



sen dagen: "Tänk om han skulle sitta och peta i näsan nu" *han petar i näsan* :o hahaha :D


E M M A

Kommentarer
Postat av: Ida

jävlar vad rolig du är!

Ge mig din andra mobil! :O den är finast!

2009-10-20 @ 12:50:35
URL: http://idareneeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0