I love lov ;D ♥

yesyesyes ! det är looove;D I love it♥

dagen har varit helt okej..började med rättskunskap där en mäklare var och hälsade på ! väldigt intressant faktiskt. Funderar på att praktisera som mäklare sen =) men vi får see ! vi fick ashärliga värmedyner av han mäklaren;D asmysiga är dom. sitter här med en på magen(aa) loove! Efter det hade jag historia med megatråkig film och sist samhäll med hjort ;) sista skoldagen för ett tag var slut där sen ;D slutade vid kvart i 1 men inte hemma föns 3. Tänk om man bodde i tranås alltså ! fy vad det skulle varit skönt. har kollat på lägenhet i smyg i tranås, har hittat en jag skulle kunna tänka mig men trist att bo själv ;p aja, jag får skylla mig själv att valde tranås, men jag kan säga att jag ångrar mig inte ! ;D hehe men får tänka lite posivitv med i dag att jag kom hem en timme tidigare än jag skulle gjort egentligen..skulle varit hemma?..typ nu ;p fy vad jag tjatar om tråkiga saker :s haha till kvällen tror jag inte det händer så mycket, hemma och chilla lite, kan behövas nu får det händer mycket på mitt lov ;D höhö i mon måste jag in till tranås och göra någon grej för svensk handel ! yeey! eller ?


min finfina värmedyna♥♥♥ haha  trött, sliten och huvudvärk




E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0