bara jag lyckas

hallu !

härligt,härligt med inget plugg i dag ! ;D eller egentligen har jag rättskunskap att göra men jag får se om jag gör det sen. Han kollar jue ändå aldrig om vi gjort det så jag kan gott göra det lite på lovet :) hehe Lovet som börjar i mon:D:D åhh, vad det ska bli skönt! ♥ hihi

Sov jue hos Alice i natt, så är rätt trött :p vi somnade vi typ 12tiden i natt och gick upp lite sent så fick stressa som aset till skolan för att inte komma försent till Hjorts lektion men uppsi det gjorde vi visst ändå :$ aja, inget att göra åt :p höhö vi var på step up i går ! hahaha, säger jag bara xD absolut inte min grej, bara skämde ut mig! aa, herregud vad jag kan konsten att göra bort mig. och det vet antagligen alla nu eftersom alice sagt det till alla så behöver inte nämna det :D haha♥ megamysig tid med favorit i övrigt! hehe(a)<3 

ni får lite fler bilder, sen blir det att tagga träning ! inte stepup ;)





tills döden eller cpskadan skiljer oss åt ! ♥ hihi




oj, snyggis fru jag har allt ;)<3


hihi, busigt ! ♥




E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0