24 okt

har just kommit hem från tranås där jag gjort den där undersökningen för svensk handel. Det gick ganska bra :) men vääldigt kallt ! i morse när jag skulle gå upp tänkte jag ba nä fy vad skönt det skulle vara och va hemma och sova men nejdå jag gick upp och gjorde det ! Skönt att det är färdigt nu i alla fall. Snart måste jag sätta igång och städa men jag funderar på om jag ska ta och börja efter maten i stället..? (a) aa, så får det bli ! hehe
I kväll ska jag vara barnvakt med Ollis för hennes brors barn. Det står kebabrulle på matsedeln och filmmys på pogrammet ;D härligthärligt !
efter det så kommer Ollis med mig hem och sover här, kanonmys! andledningen till att jag måste städa, ser verkligen hemskt ut på mitt rum :s  hinner typ aldrig städa nu längre när det är så mycket i skolan, men man kan verkligen fråga sig hur jag hinner stöka ner? haha :$ uppsi !

skriver kanske i mon ! possposs ♥ takecare ,




E M M A

Kommentarer
Postat av: Ollis

2009-10-24 @ 15:25:09
URL: http://oliviaklahr.blogg.se/
Postat av: Ollis

Mega mys Emmis<3

hihi :)

Älskar deej♥

2009-10-24 @ 15:25:58
URL: http://oliviaklahr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0