sjuk emmis

Jag har haft en underbar helg ! Det har festats och träffasts massor med kompisar hela helgen och haft allmänt kul ! aa, eller det är i alla fall så jag skulle vilja haft det. Istället har jag legat sängliggande hela helgen. Och hela veckan för den delen med. Det började jue i tisdags sen var jag hemma onsdag,torsdag och fredag. Känner att jag kommer få en rolig vecka framför mig. Ta igen massa saker som jag missat. Det sjuka är att jag har varit sjuk så länge nu och jag är fortfarande inte frisk. Men jag känner att jag måååste gå till skolan i morgon. Jag har ingen feber längre så.
När man är sjuk så finns det jue inte direkt så mycket att göra så jag har tagit igenom mig en hel del filmer. Det är mysigt det(a)

Har inte orkat blogga något när jag varit sjuk, och jag tror inte ni skulle orka läsa heller, jag skulle bara klaga hur dåligt jag mår ! :$ Feber, hosta, förkyldning till max, illamående, trött, näsblod typ 2 gånger om dagen, hänging aa se där ni fick lite klagande i alla fall :D haha

jag har ett litet tecken på att jag börjar bli frisk; Jag börjar känna hur äckligt det luktar här på mitt rum :s haha helt instängt. Men kanske inte så konstigt när jag legat här typ hela tiden :p kanske ska ta och sticka ut huvudet för lite luft, första gången på typ 5 dagar ;)


så här kul har jag när jag är sjuk ! http://www.tackfilm.se/?id=1258885426756RA86   

E M M A

Kommentarer
Postat av: Bästis

Mycket bra film bästis, mycket bra film :) Blev röd över att höra hur folket pratar om min bästis ;) <3

2009-11-26 @ 14:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0