Farsdag

Redig söndagsångest i dag. Skola i mon med prov i Inköp och varuhantering. Kan inte säga att jag kan så mycket..eller typ inget. Annars vill jag jämnt ha VG, men nu kommer jag bli överglad om jag får G. Jag vill mycket hellre att jag pluggar än och sitta här men jag orkar verkligen inte. Läst igenom det några gånger, blir kanske att jag gör det en gång till sen. Får öva på rasten i mon med. Den här veckan kommer inte bli nåt rolig :( Jag har prov i mon då sen på torsdag i rättskunskap, på fredag ett jätte stort samhällsprov + historia uppgift, engelskaglosor och uppgift och handelsuppgifter. Tur att det är 24 timmar på ett dygn, så kaaanske tar mig igenom denna veckan också. vill ha meeeer av helg ! (aa)

Nog om det, i dag har jag firat pappa på farsdag hos farmor&farfar med middag, tårta och allt. Redigt kalas ! så måste kanske träna lite sen? :p hehe

men nu tror jag att jag ska bädda ner mig i sängen och kolla på filmerna jag lånat av alice(a) haha, shhh hemlis vilka ;) haha<3



bilder från i fredags kommer :*



E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0