Var julen god?

Oj, andra inlägget på samma dag :o kom tomten med någon "bloggaofta gåva" till mig eller ;)? haha, nä skulle inte tro det !
Men istället kom han med detta:

En björnborg plånbok
Boken, när jag hör din röst <3
Godis
Presentkort på ginatricot
Pengar
En pyjamas, dock var det fel storlek men det ska vi fixa !
Ett halsband
Kalender

Typ det jag fick i dag, inte så mycket men jag har fått massa innan jul också så :) En jacka, ny mobil, färgning av hår hos frisör, ska få en nyårsklänning av mamma nästa vecka och sen lite annat :)

Hoppas ni är nöjda med eran julafton? :)

jag måste bara säga att jag älskar svensson,svensson på julafton ! UNDERBART! ;D  hahaha, så sköna !

E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0