Seg

Dagen har gått snabbt men kvällen långsamt..svårt att få det och gå ihop men så har det varit :p Att dagen känns så kort är nog för att jag sov pyttelite länge ;-) vaknade typ vid halv 2 ! Blev ganska så sent i natt, somnade kanske omkring 4 :p haha
Kvällen har gått segt för att jag inte haft något att göra typ? Städat mitt rum som var väldigt behövligt, nya lakan i sängen med(a) Älskardet ! Så här kommer jag nog sova gott inatt, måste somna ganska tidigt i alla fall för ska upp vid 8 i mon och dra till jönköping med hela familjen ! ojoj :o Då går det inte att lägga sig 4 !
Blir nog en hel del pengar som försvinner i mon och en del på mitt presentkort. Måste få tag i något att ha på mig i nyår också..men ingen aning vad ? MEN TAAAAGGAD ÄR JAG :D Hoppas på bästa kvällen (Y)  

ska nog slänga på en film nu..mamma mia kanske? ;) var ett tag sen !


E M M A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0