Redan dagen före julafton ?

God moorgon :) för mig i alla fall, gick just upp. gosigt !
Dan före doppar dagen i dag ! iiiheee ;D mysigt ! Kan knappt fatta att det är julafton i morgon. Var det inte sommar nyss? Detta år har gått så sjukt fort så det finns inte. Det är redan 2 år sen jag satte eld på jesusbarnet xD hahahah en del fattar ;-)
Man märker att man blir äldre i alla fall, jag bryr mig inte så mycket om julklapparna längre, klart några vill man jue ha men det viktigaste känns ändå att vara med familj och vänner ! :) Får se om jag kan somna i natt eller om det är som när man var liten ;-) haha och vaknade typ vid 5 på julaftonsmorgon och ville ha sina paket (a) höhö tider !

Men eftersom jag ligger efter med bloggandet kanske jag ska dra lite vad som har hänt i mitt liv, det är inte för mycket i och för sig menmen. I måndags hade jag en hel dag i Eksjö. Färgade håret ! shhh, vilken färg ;-) ni lär bli förvånade ! 
Sen efter det var det jue tänkt att jag skulle köpa de sista julklapparna, en del köp blev det..men inga julklappar :$ bara till mig själv :p känner att mina julklappasidér har legat på botten i år ! Ett köp som jag gjorde var en fjortisjacka ;D haha. Att dessa fjortisar ska dra dåligt rykte på snygga kläder :p nämen skit samma, sjukt varm och skön är den i alla fall (y)

denna dag måste jag städastäda ! :( men innan det så ska jag äta, min näsa känner matlukt :))

E M M A

Kommentarer
Postat av: Hjärtat

Men Emma ! Man ska inte sätta eld på Jesus barnet, man ska vandra med han ! :O

2009-12-27 @ 18:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0