New moon

Nu ska jag försöka få till ett inlägg här ! Har haft sjukt mycket att göra och de två sista veckorna i skolan kommer inte bli mycket bättre :( men Ullared på onsdag så det ska bli kuul ;-D

Min helg har i alla fall varit mycket bra ! I fredags sov jag hos alice dåva :) det blev lite Idol oså ! Hejaheja Erik !
Åkte hem vid 2 ungefär och då åkte jag ut på tranås gator för lite övningskörning, sen bara hem och vända för att göra mig i ordning till nästa sak att göra. 18.26 åkte tåget från aneby mot jönköping med Matilda, Olivia och mig i :) taggade som aset började vi kvällen med lite käk på Donken och sen till bion new moon. Hade massor av förväntningar på denna film och jag blev inte besviken minnsan ! Helt underbar♥ Jag längtarlängtar till 3:an och Matilda&Ollis var på min sida !
Helnöjd med kvällen ;) kvällen slutade med att somna in i Olle säng !

Denna dag har jag spenderat mest i sängen. lite plugg, lite film och sånt (a)

 
Mot jönköping på tåget 


Taylor Lautner - ja tack ;-)


E M M A

Kommentarer
Postat av: Tildis

Världens bästa film!

& världens snyggaste varg! <3



2009-12-06 @ 21:04:08
Postat av: Alice

Jag dreglar utan att ens har sätt filmen eller ens veta vem han är men guuuuuud va snygg ! ;)

2009-12-06 @ 21:06:44
URL: http://aliceandreaa.blogg.se/
Postat av: Booobbe

JAG DÖR!Love love love<3

2009-12-07 @ 12:53:18
URL: http://oliviaklahr.blogg.se/
Postat av: Ida

Han är FÖR snygg och han får du verkligen inte ha för dig själv, ge mig hela han!!

2009-12-08 @ 17:45:44
Postat av: Hjärtat

Gorgeous !

2009-12-11 @ 20:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0