Grattis !

Idag är det min mammas dag ! Grattis världens bästa mammi♥



Du förtjänar den bästa dagen, såsom du gör min vardag till bäst ibland genom att bara att finnas !
Bråkar gör vi mycket, men sams blir vi jue alltid så :) hehe
Om man flera gånger varit nära att förlora sin mamma som jag uppskattar jag verkligen att hon finns där, och det är något hon verkligen gör, finns för mig i alla stunder. Den glädjen hon sprider finns alltid kvar även att åren går ;) jämt nära till skratt ;D 
När man får världens mysigaste&bästa kram så kan man inte göra annat än att älska henne ♥ och det är något jag gör, väldigt mycket !



Äntligen klar med teorilektionerna och i mon väntas Ullared ;-D bäst och sova snart då kanske för om man sover på bussen i mon får man jue frånvarao :o ?

E M M A

Kommentarer
Postat av: IDA

Grattis till emmas lilla mamma, hoppas du hälsade grattis som jag sa :) haha

2009-12-15 @ 20:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0