Erik, helt klart rätt ! ♥

gårdagen var väldigt rålig i aneby med braiga people ;) tacos, singstar i massor och självklart idol ! åhh, vad Erik är bra♥ Grattis,grattis till han ! Calle är också såklart bra, så charmig och mysig på något sätt. Så han kommer lyckas väldigt bra han med, det är jue trots allt 2:orna som lyckats bäst hitills så :) men jag håller på att det går bra för Erik också ! jag knarkar låtar av han just nu ! :$

Idag så tog jag mig en riktigt behövlig och skön sovmorgon till halv 1 ! Käkade lite mat till frukost och sen blev det pepparkaksbak med mamma till härlig julmusik i nån timme (a) julkänsla finns det gott om nu. Tänk bara 1 vecka kvar i skolan sen går det så fort till julafton och nyår ! kul att inte jag vet vad jag ska göra i nyår än..


chansar på att denna kvällen blir rätt lugn, framför Robinsson typ,


E M M A

Kommentarer
Postat av: Hjärtat

Calle i mitt hjärta <3 Bredvid dig förstås, min fru ! <3

2009-12-16 @ 20:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0