Psst snart är det jul ;D

Nu så mina vänner är det looov :D eller det har varit i några dagar men jag har inte riktigt haft ork och tid att skriva, men nu ska jag försöka ge mig på det och skriva om min helg !

Fredag, avslutning i skolan med fika och kramar :) Efter lite väntan så tog jag bussen till Jönköping och möte upp Elin på stationen där hon satt och väntade med några kompisar, en av dom var det som skulle ha festen i nyår om det blir att följa med ditt..men inte bestämmt mig än :s Riktigt svårt att välja mellan något om man vill lika mycket..
Aja efter lite presentation där så gick Elin och jag och hämtade ut våra biljetter, sen satte vi oss och åt lite god mat ! Sen bio ;D skit bra var den ! Ledsamt att det var den sista av dom filmerna. Luftslottet som sprängdes var det föresten ;) höhö
Kul gäng var vi allt där på bion. Det var Elin och jag tillsammans med 5 pensionärer ;) haha dom över oss satt och pratade hela tiden ! Haha, verkligen något att skratta åt ;D
Efter bion tog vi oss hem till Elin och hade freedagsmys där med mycket snack, film och godis :) Vi kollade på en Irene Huss film på kvällen men båda somnade i fåtöljerna, sen vakna jag av Elin som ba: Vi kollar jue ändå inte så vi går upp och lägger oss. Jag hann bara lägga mig ner i sängen så somnade jag :p sjukt trött ! Nästa dag drog vi på varma kläder och gav oss ut i 13 minusgrader och åkte pulka ! Kulkul ;D
Åkte hem vid 2 kanske ? Väl hemma var det bara att chilla ! skönt det med ibland :) Robinson och godis på kvällen, bra kväll ! (y)



den här dagen har jag inte fått mycket gjort och mer händer nog inte,
skriver kanske i mon, om ni har tur ;)

E M M A

Kommentarer
Postat av: Alice

Ser ut som om ni hade en mysig dag :)

när ska vi se twiligt? (a)

2009-12-20 @ 20:47:10
URL: http://aliceandreaa.blogg.se/
Postat av: Alice :)

ja, måste bli nu i juletiden :) <3

2009-12-20 @ 21:02:21
URL: http://aliceandreaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0