Tagga looov !

En dag kvar sen looov ;D eller egentligen bara en halv dag för slutar typ vid halv 11 i mon eller nåt :) och jag är så otroligt lycklig. Har sovmorgon till halv 10 i morgon, och jag måste självklart gå upp vid 5 i mon och åka med mamma till jobbet. lite så där lagom kul.. Ni tycker säkert att jag är dum i huvudet som åker in då för att bara behöva vara där i typ en timme men jag ska dra vidare till jönköping sen. Lovet kommer börja på bästa sättet med Bästis♥ Hon och jag i ett köpcentrum och sen kanske bio ? hmm, detta kan bli intressant ;-) haha spännade och se vad som rivs denna gång ! Kommer i alla fall bli sjukt kul, som vanligt ! ;D

Denna dagen har i alla varit sjukt bra men vääääldigt kallt :s Hjärtat och jag tog oss en liten tripp upp till stan för julshoppning och mat till våra kurrkurr magar :) På väg upp blev det lite mysiga vinterbilder och jag dööör på frugan min ! Så jäkla sööt så det finns inte ! Beviset ser ni längre ner ;-) men blev bara några bilder för vi dog av kylan.. :(


Kanske ska ta och berätta om mitt lilla utbrott också ? :p Det var en gång en liten Ollis och en liten Emmis som var och simmade en vanlig tisdag. haha, skämtskämt. Nämen vi var och simmade och när jag kom dit så tog jag av mig mina skor som vanligt där det står "ta av skorna här" först tänkte jag lämna dom i skåpet men så fanns det typ ingen plats där så jag ställde de där vid dörren där alla andra ställt sina. Så simmade vi och busade runt lite, gick upp och Ollis stressa iväg till bussen så hon gick lite tidigare och jag stannade för att fixa det sista och sen när jag skulle gå så ser jag bara ett par skor står kvar där..och det är INTE mina ! Så mina skinnstövlar har alltså blivit stulna :s då var man lite sådär lagom glad. Jag sa till personal där som försökte hjälpa mig att leta ifall det var någon som trodde de var roliga genom att gömma dom men vi hittade dom inte så fick till slut låna ett par gympaskor så jag kunde ta mig ut till bilen ! haha mindre fräscht men bättre än pappas förslag som ringde och fråga om han skulle komma in med två plastpåsar att ha på fötterna ! hahaha aah, herregud.. Mina kompisar säger att jag alltid säger "Han är säker snäll" till alla människor men här hittar vi ett undantag ! Folk som inte kan skilja på mitt och ditt säger jag inte så om, död åt dom säger jag som Sanne säger !
Där fick ni den, hoppas ni antecknat flitigt ;-) så nu vet ni !

Nu bilderna :*


mumsig mat på golden ! :)




alltså jag frågar bara: är hon sötast eller är hon sötast? :o ;D

Hur gick det med er? Överlede ni sötbilderna på henne? :)



E M M A

Kommentarer
Postat av: Hjärtat

Du är finast babe ! Härlig dag i snön ! <3

2009-12-17 @ 18:21:12
Postat av: Alice

haha visst är de jag har, hoppas bara på att de bli ngt nu ! ;P

2009-12-17 @ 19:09:23
URL: http://aliceandreaa.blogg.se/
Postat av: Olivia klahr :)

SÖÖTTT TJEJOR! KÄRLEK TILL ER<3

2009-12-17 @ 20:10:31
Postat av: Ert kärleksbarn

Jag gillar mina skit snygga morsor! Hoppas att ni smittar av er lite snygghet till mig? :)

2009-12-21 @ 17:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0