Beslut

Det var jue lite små skönt att sluta typ 1 i dag och komma hem 3 ;D whoo, min pappa är bra snäll han (:
men såklart så ska man betala för allt man får så blev till att hjälpa han med att köra in ved och pellets. Riktig klenis är jag känner jag i mina armar ;) :$ haha men det går la över !

Går och funderar på hur jag ska göra med historian..antingen kan jag välja att inte göra ett arbete och bara få G eller skriva ett arbete och ha chans till VG/MVG. Jag vill ha VG men jag är så sjukt trött just nu så jag orkar verkligen inte :p tror jag ska försöka göra det i alla fall och se om jag lyckas..men skulle inte vara kul och få typ bara G på det, då skulle det kännas som man gjort det ionödan :s aja..

Sen är det lite kul vad det kan ändra sig saker snabbt.. För två dagar sen hade jag ingen aning om vad jag skulle göra på nyår och nu har jag fått två erbjudande, så nu kan jag inte välja :s haha aja ett litet tag kvar jue så får tänka på det :) hehe

kanske ska ta och börja med historian nu då.. men först bort med linserna !


E M M A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0