inlägg utan rubrik

Kändes riktigt konstigt att ställa klockan i dag, var ett bra tag sen man va tvungen till det..men kanske är dags man börjar vänja sig för skolan är bara 18 dagar bort :s inget kul! Klockan ställdes för att det var jobb i dag. Dom första 3 timmarna fick jag bara sitta där, inte en enda männsika som spelade. Men typ 13.50 kom dom först sen kom det bara fler och fler. Bara jobbat två dagar och har redan fått gott ryckte;) haha En gubbe sa till dom i cafet ba: "Det var en väldigt trevlig flicka där uppe i minigolfen som hette Emma, hon skratta åt mig!" eller nåt;) haha roligt om man kan glädja nån man sin närvaro! Och typ en 13/14-årig kille ville att jag skulle spela golf med han och, men jag tackade nej. Hans kompis ba han gillar dig det är därför han vill det, han sa det innan. Sen hörde jag hur han ba: "Varför sa du så?, du sabbade just mina chanser där jue!" HAHA! jadu, jag vet inte om hade så stora chanser ändå? :P höhö

aa, denna dagen den har gått den med, ska ut och springa en runda snart, sen blir det nog lite film och slapp!

ha en fortsatt bra dag!

E M M A


Kommentarer
Postat av: Manne

Haha skön kille:D på ett sätt i alla fall:P

2009-08-08 @ 20:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0