9/8 09

jobba, jobba på minigolfen i dag vid 11. Har gått ovanligt fort i dag, haft besök nästan hela tiden. Först var Emanuel hos mig och vi tog ett varv på banorna, han vann..såklart! Men jag har krävt en revansch snart så hoppas det går bättre då för mig. Sen drog han vidare till Norrköping och släkten så då inkallade jag nästa person som sällskap. Matilda kom och var där några timmar! Trevligt :D 
nu här hemma blir det nog bara att ta det lugnt, kanske tar en prommenad senare om jag orkar.

E M M A 

Kommentarer
Postat av: Manne

Haha om du inte sagt att det skulle bli en sjua hela tiden när du puttade så hade du nog vunnit;) Det var trevligt:)

2009-08-09 @ 19:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0