170114

Har lite mellanlandning mellan mina jobbpass. Har varit på konsum i delikatessdisken från 10.30-14.30 och ska vidare till MEMU för jobb 16-20. Dock tror jag inte att det blir enda till 20.00. Är ju inte riktigt ett vanligt jobb att man är där fast att det är lungt utan om det är lugnt och det inte blir så nyttigt går man hem. Vi har bara 12 personer kvar på ett projekt så det ska nog jag och Viktor klara. Både bra och dåligt att man har det så, man vill ju gärna jobba alla sina timmar när man väl har kommit dit.
 
Min första gång i delikatessen som jag skrev om sist kan jag ärligt säga att jag var lite orolig hur jag ska klara detta haha. Men var nog för att man gick brevid lixom och saker och ting bara nöttades. De två senaste dagarna har jag testat mina vingar på egen hand och det är verkligen jättekul! Tiden bara flyger i väg där. Mycket fortfarande som jag inte kan oså men mina kollegor där är jätte snälla och hjälper mig gärna med frågor. De har redan börjat berömma mig och sånt för grejerna jag gör och det känns ju självlart jättekul.
 
Får se hur många timmars jobb det blir i kväll, kan gärna jobba hela kvällen eftersom jag ändå kommer vara ensam. Men kan faktiskt vara skönt, väldigt mycket nytt att ta in denna vecka så en lugn och skön kväll ensam hemma passar mig utmärkt.

Kommentarer
Postat av: Janette

Var inne vid fyra o köpte godis 😃 men du var inte där, trist.!! Hehe

2014-01-17 @ 16:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0