Free

Nu har jag slutat skolan, gått ett år, ett kvar. Helt stört om ni frågar mig. Men och andra sidan får vi se om jag får sluta helt. Kan bli omtenta på den jag gjorde igår, eller ah det lär bli det.
Men jag hade en sjukt bra dag igår. Vi skrev tentan och det gick dåligt men gick ändå inte så dåligt som jag trodde. Gick till en uteservering och bara hade det skönt i solen med en kall cider. När lite fler var klara med tentan åt vi lunch tillsammans.
Sen spelade vi volleyboll och satt och hade det skönt i solen. Efter några timmar drog vi en sväng på marknaden, hur mycket folk som helst, synd att man inte kan slänga pengar på shopping..
Senare på eftermiddagen jobbade Magda och jag oss hem och fixade oss för kvällen. Planen var att några skulle komma först till oss sen skulle vi dra till vätterstranden och förfesta med ett gäng sen utgång. Men blev inte riktigt som planerat. Linn, Frida och Peter kom hem till oss så satt vi ute på vår gräsmatta och hade en riktigt chill förfest. Närmare halv 10 drar vi oss mot stranden och där dök det inte upp någon som vi bestämt med. Så sjukt tråkigt och styra med något när ingen ställer upp gång efter gång.. Men men vi drog hem till Peter och spelade spel fram till halv 12 sen drog vi oss mot sliver. Där var det knappt något folk, på så sätt tråkigt men dansade ändå sönder mina fötter så helt klart lyckat! Bra kväll tycker jag allt :)

Idag har jag varit och kollat på balen i Tranås, var så stolt vän när Olivia gick. Så otroligt vacker, hoppas hon får en oförglömlig kväll i kväll :)
Själv är jag på väg till Norrköping, ser ut som jag kommer få en bra kväll med :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0