På väg

Haft en jätte bra kväll i Borås :) var framme vid sex i går och då åkte vi hem till Johanna en stund innan vi åkte iväg igen för att handla lite. Sen körde vi en drive in på donken och satt hemma i soffan och käkade, gutt! Vi körde lite Wii ett tag och sen framåt 11-12 åkte vi ner till Bengan och kikade på hans nya lägenhet där många från nyår var så det var trevligt. De skulle jue ut oså men vi kände oss inte riktigt upplagda för det med våra myskläder haha så vi hälsade typ bara och agerade lite chaufför :)
Hemma hos Johanna igen satte vi på en film och mös till med popcorn. Sen vid 2 kollade vi hockeyn, omajgad kolla jag hockey? Haha. Höll mig vaken till halv fyra åtminstone. Ingen kan jue missat i dag att Sverige vann i alla fall, hela Facebook är tapisserad haha. Go Sverige!!
Nu sitter jag i alla fall på bussen på väg hem lite lagom irriterad för bussen var typ 15 minuter sen och jag kommer missa min buss till Aneby i Jönköping och de kunde inte vänta.. Tur att jag har en snäll bror som åker och hämtar mig i Jönköping :)

Ska besöka mormor en snabbis med familjen i dag för lite mat sen åker jag hem och fixar mig för en kväll hos Alice där det blir till att mysa sönder <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0