Det löser sig

Nu har jag levt samboliv med Johanna i några dagar, hur bra som helst :) i måndags så var vi ute på lite äventyr i Jönköpings rondeller och tränade på gymmet på kvällen, på Atlantis, ska nog ta och börja där när jag blir Jönköping bo ;)
I går hade vi Simon hos oss, vi skulle plugga. Gick sådär kan jag säga..
Avslutade kvällen med en film och somnade sen gott. Sov alldeles för bra för att vilja gå upp.. Efter lite velande fram och tillbaka om vi skulle gå till skolan eller ligga kvar i sängen tog vi det förnuftigaste valet och klev upp till skolan. Ganska onödigt val faktiskt, fick typ bara se våran pitch som vi gjorde i går framför klassen som filmades in, gick faktiskt ganska bra :) men hemskt att se sig själv haha. Enligt min lärare så har jag ett fångande ansikte som lyser och att man inte skulle kunna motstå att handla av mig ;)
Trots att jag haft fantastiska dagar så var det skönt att komma hem, min farfar har legat jätte dålig på sjukhus i mer än en vecka nu och jag var och hälsa på han i dag och till vår förtjusning så orkade han sitta upp och mådde bättre :) sån lättnad!
Så nu ska min tankar vara på plugg, affärsengelska. Tenta på fredag och jag jobbar i morgon så känner mig liiiite stressad. Men som jag och Johanna säger: Det löser sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0