Inte lika lycklig längre

Sist jag skrev vad jag så lycklig och livet var på topp. Det är det inte längre minsann. Min kära iPhone blev stulen i Göteborg när vi hade vår vistelse där. Skickar papper hit och dit så förhoppningsvis så får jag snart några papper tillbaka så jag ska gå och få en ny telefon. Eller få och få, får betala 1500 för självrisken. Men men är la det enda.. Så himla sura pengar!
Annars så bara jobbar jag och jobbar.. Inte mycket till liv. Mitt ljus i slutet av tunneln är Desperate Housewifes när jag inte jobbar. Men är redan på sista säsongen.. Kommer bli tomt och sorgligt.
Vet inte mer vad jag ska säga. Skolångest, vill inte tillbaka, vill inte jobba, vill ingenting. Vill bara dra täcket över huvudet..
Ohno fy måste sluta innan jag spårar helt med mitt klagande.. Men ni vet att jag lever i alla fall!
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0