Helg far iväg

Har haft en super bra helg som har gått alldeles för fort. I fredags hade vi ju vår hel dag i Eksjö och blev allt lite inköp. Gjorde tacos och kollade på en halv film hos Magda sen däcka vi as trötta haha. Halv sex blir vi väckta av Bella som tycker att vi ska gå upp och leka. Tyckte inte riktigt vi så halv sov till halv nio. Klockan 10 gav vi oss iväg hemåt mot Jönköping. Besökte systemet, handlade mat och solade sen åkte vi hem och städade lägenheten. Vid 3 hade vi Alice hos oss. Kollade tv och tog det lugnt innan vi började fixa oss. Klockan 7 kom gästerna och det var en rolig kväll rakt igenom :) Alice sov över oss hos och hon o jag spenderade hela söndagen i sängen med film. På kvällen bestämde vi att jag skulle följa med henne hem, men innan det ett besök på donken. Sen kollade vi på snabba cash och mös. Idag 9.21 drog vi till Norrköping med Jessica och spenderat hela dagen där. Hittade äntligen ett par svarta höga byxor och en liten väska att hänga runt halsen :) nöjd med dagen och helgen så sitter jag på tåget mot Jönköping! Får lite flashbacks från när jag åkte till Norrköping så mycket, tar sån tid..

I morgon är det dags för skola igen och jag vill verkligen inte!!! Men det är la bara att sätta på fejksmilet och gå dit. Känns tungt efter mer än 3 månaders ledigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0