Hel

Jag är hel. Jag har äntligen fått min kära iPhone! Stört att man är så beroende av en telefon alltså.. Det tråkiga är bara att jag inte har några kontakter kvar. Men jag har samma nummer som innan så förhoppningsvis kan jag samla tillbaka mina nummer.
Fredag i dag. Även att jag har varit ledig hela veckan är det alltid lite extra med helg. Just nu är jag hemma i askeryd. Åkte hit igår kväll för att hämta bilen för dagens äventyr. Jag och Magda ska vara barnvakt och spendera hela dagen i Eksjö. Shoppa nödvändigheter till lägenheten, fika och andra roligheter. Senare efter vår vistelse där ska vi åka till Gränna och sova hos magdas föräldrars hem. Blir mys med tacos och film :) I morgon åker vi tidigt tillbaka till Jönköping och ska fixa och dona hela dagen. På kvällen är det förfest hos oss och utgång för Magda som fyllt 20 år. Taggad till 1000 så hoppas på en bra kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0