Vi kör!

Hej och hå blev visst ett tag sen sist igen. Jaha, nähe vad har hänt? Jag har börjat skolan. Markadsinriktad företagssäljar utbildning på Affärshögskolan i Jönköping. Vi jobbar i grupper och redovisar, redovisar och redovisar haha. Men ett bra sätt för att känna sig trygg med varandra. Vi är inne på våran tredje vecka och på fredag har vi redan tenta, dom struntar i att man vill ha nollning, inspark och allt vad det heter, nej vi kör hårt med en gång!
Till fredag är det då tenta och skriva en affärsplan, affärsplanen har jag kämpat med i helgen så aa den är så gott som klar.
Men ganska så skön vecka, ledig måndag och tisdag, går i morgon onsdag börjar vid 1 och slutar 5, ledig torsdag för att plugga på tentan och fredag börjar vi vid 9 så får man skriva tills man är klar. Skönt system!
Idag hinner jag dock inte plugga, ska fira min farfar nu vid 12 och senare åker jag till Ida för att spendera kvällen där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0