120911

Helgen har gått men min ledighet är inte slut än hehe. Börjar inte förens onsdag och vi börjar ny kurs då så har alltså inget att jobba med nu, fejnt!
Har haft en väldigt lugn helg, inte gjort så överdrivet mycket. Men i fredags var jag jue på den där foto grejen. Vilken besvikelse. Tacka vet jag Sanne och hennes kamera. Okej själva fotningen och det var la kul men jag blev så förbannat fult sminkad! Usch blev då inte nöjd med bilderna så köpte inga. Men tog några dåliga mobil kort på dataskärmen hehe.





Vi hade kul under tiden i alla fall ;)

Har haft en mysig eftermiddag hemma hos Alice :) Suttit och pratat i kapp och tog oss en promenad.

Sitter här och just beställt nya böcker till skolan. Beställde egentligen igår men nejnej dom hade råkat skickat ut fel böcker till oss så är väl bara att skicka tillbaka sen när de kommer. SLARV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0