That feeling

Kvällen igår med Elin var hur mysig som helst. Satt på mitt rum i mörktret med massa tända ljus och pratade i timtals. Precis som på den gamla goda tiden. Sjukt att man fortfarande kan säga allt till henne efter att vi inte träffats på så länge. Men det kan jag verkligen, precis allt och vet att det stannar där. Obeskrivligt bra ♥

Söndagar är sköna. Har de varit i några veckor i alla fall när jag visste att jag fortfarande hade "helg" och var ledig minst två dagar till. Men nu är det ändring där! Tillbaka till skolan imorgon, går till klockan 12 sen ska vi göra ett studiebesök på Husqvarna.

Ska bara ta det lugnt idag. Eller träna måste jag göra i alla fall. Inte gjort det på två dagar så nu får det vara slut på vilan haha. Kvällen ska jag spendera i Tranås, söndagsmys med en fin vän vid namn Alice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0