Call my name

Känns riktigt bra att ha helg redan efter onsdagen. Att jag klarat min första tenta på Affärshögskolan känns ännu bättre :D Fick till och med VG, tråkigt nog så syns jue inte det i betyget sen ändå men så skönt när man kan släppa den kursen och fokusera helt på denna som är nu, som är så mycket svårare..

Riktigt skön höstdag igår så Anna och jag spenderade lite tid ute i det fina vädret. Vi gjorde oss en god picnick och åkte bort till Fallostenen i Bredestad. (En sten som ser ut som en snopp) Satt där och pratade, åt våra goda mackor och hade det trevligt tills det blev väldigt kallt då vi parkerade oss i Annas säng istället. Råkade göra Anna lika beroende av www.webb-tv.nu som jag är ;) haha. Kollade på Sol, fest och oroliga föräldrar och kunde inget annat än skratta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0