Best thing I never had

Kommit hem från att tränat zumba ikväll, alltid lika kul men mådde inget vidare bra under passet och inte nu heller så lite jobbigt där.. Just lagt mig i sängen efter en varm och lång dusch. Jag är ren, nytvättad pyjamas och nya sängkläder, mysig känsla! Planerar att ta en ordentlig sovmorgon i morgon. Ungefär vid halv tre åker bilen mot Tranås och Alice. Ska äta lite gott, fixa oss och tagga för kvällen där ;D Kör en utgång i Jönköping sen. Efter en förhoppningsvis bra kväll ska jag sova hos Alice till lördagen. Blir bara hem och vända sen blir det dags för nya festligheter! Oscar fyller år så blir till att gå på hans fest, stannar även där över natten med ett stort gäng. Fullspeckad helg så på söndag ska jag minsann vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0