23 november 2011

Hej och hå kanske ska upptadera mig lite om vad som pågår i mitt liv!
Sist jag skrev hade jag haft tenta, så nu har jag börjat på ny kurs. Affärskommunikation och presentation. Äntligen har vi fått tillbaka älskade Marie som lärare. Men stackarn är sjuk så kan säga att dessa två veckor hitills inte gett mig någonting.. För vi har fått sluta tidigare varje dag efter att inte gjort typ någonting och i måndags och i går åkte jag in och så är hon inte där. I går skulle vi haft tenta men eftersom hon var sjuk blev det inte så. Hade varit skönt och få det gjort men men vi får ta det på måndag i stället. Johanna och jag tog oss en powerwalk runt Munksjön efter skolan, mycket skönt och trevligt :)
Skulle haft skola i dag med men Marie medelade att hon inte skulle komma i dag heller så inte skolan fören måndag nu, klagar inte (Y)

Kom just in från en promenad med mamma och pappa, väldigt kallt men skönt med lite luft.
Ikväll åker jag äntligen hem till Alice igen hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0