121111

Måste säga att tentan kändes bra så det är bara hoppas att den gick så också! Slutade tidigt igår i och med att jag bara hade tenta :)
Så jag åkte och hanlade lite sen hem till farmor och farfar för lite middag. Slog död på lite timmar på träning här hemma sen och framåt kvällen åkte jag som sagt på tjejmiddag till Ida. Var himla trött men det var en trevlig kväll :)
Känner på mig att det kommer bli ännu en bra kväll ikväll. Ska snart hoppa in i duschen och fixa mig sen drar jag mig till Magdalena i Tranås, spenderar kvällen och natten där med henne och ett gäng från klassen. Ska äta och dricka gott :)
Imorgon blir det farsdagsfirande en liten stund innan jag drar mig mot jobbet, fit for fight..hoppas jag? ;)

Kommentarer
Postat av: Sanne

NAJS

2011-11-15 @ 17:46:36
URL: http://snansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0