061111 bring me back

Söndagen är här och jag har haft en väldigt bra helg må jag säga. I fredags åkte jag hem till Alice och åkte ganska direkt vidare till Jönköping, där mötte vi upp Anna och hämtade ut våra biobiljetter och satte oss sen på ett jätte mysigt fik och åt lite gott innan filmen började. Vi tittade på Tower heist och den kan jag verkligen rekommendera! Den var riktigt rolig och bra så den tycker jag ni ska se (Y)


Efter filmen åkte vi hem till Annas nya lägenhet och kikade lite, super fin :) Blir bara mer och mer sugen på att flytta själv.. Stannade i alla fall inte där jätte länge eftersom det redan var hyfsat sent. Alice och jag åker hemåt mot Tranås och jag spenderar natten där. Fick oss en ordentlig sovmorgon nästa dag, åkte hem omkring tre.
Hemma diskuterades det för fullt hur kvällen skulle se ut. Jönköping, Nässjö, Jönköping, Tranås hit och dit haha som till sist blev Eksjö. Jag, Alice, Sara och Jessica drog oss dit och bowlade. Hur länge sen som helst jag gjorde det så det var roligt. Efteråt gick vi till hotellet och kollade läget där, halloween fest så det var hur mycket folk som helst och jätte många var utklädda. Har haft roligare där men ändå en helt okej kväll :)
Avslutade även denna kväll med att slockna hemma hos Alice, mysigt :)

Hemma nu och ganska så rastlös, har fixat med tisdagens elmia besök i alla fall så det är klart. Har plugg jag borde göra så ska ta tag i det med sen.. Men först vill jag få i mig lite mat!



bring me back..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0