031111 you

Gör det mesta för att slippa och ta tag i plugget. Städat hela nerevåningen och haft mig i eftermiddags och fick en glad mamma när hon kom hem efter jobbet :)
Men i morgon då ska jag minsann börja läsa i boken med 15254 sidor, bra början (Y)
Ikväll ska jag ge mig iväg och träna lite zumba, ruligt!

Igår var jag i skolan i alla fall, i tre timmar hehe sen slutade jag. Gick ut och lunchade med Vincent, Mattias, Madde och Johanna innan Mattias och jag hade vårat möte med Handelskammerens VD, inför ett projekt. Tycker det gick jätte bra och fick ett väldigt bra intryck av honom. Tycker allt att vi fick ut det vi skulle av vårat besök med, blir bra detta.
När vi var klara åkte jag direkt till Tranås och gick till den billiga Cheap monday butiken med Alice och Jessica, hittade dock inget.. Efter så följde jag med Alice hem och vi satt och spelade kort (som vanligt) hehe. Destiny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0