210611

Jag vet en som kommer ha svårt att sova i natt. JAG! Är nervös. Men jag är inte nervös för kanske det vanligast, att planet ska krascha. Jag är mer rädd för att vi ska missa planet, min väska väger för mycket, att jag bränner mig första dagen och inte kan sola på flera dager, att jag inte kan pruta mot turkarna, att någon smuglar ner knark i min väska och jag får sitta i fängelse i flera år,! Ni ser, haha usch. Men samtidigt ska det bli jätte skönt och komma iväg och bara njuta! Min första solsemester jue så nu hänger allt på om jag vill åka igen eller inte haha.
Lovar att ta massa bilder!

Idag har jag i alla fall jobbat, 9-17. Gick bra och så men det har varit strulit hela dagen i affären typ, färsk varorna skulle komma vid 8 och vi fick dom vid typ 3? Och massa annat med priser och datan och sånt.
Men jag fick jue en lugn start :) Jobbar en dag och får sedan semester. Fy fasen vad jag ska njuta, för sen är det massa jobb som gäller!

Skriver nog inte innan jag åker i mon så, hejdå Sverige :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0