Borde sova

Jag kan inte sova. Men jag borde. Ska upp halv åtta i morgon. Ska följa mamma ner till Aneby till doktorn, sen åker jag vidare till Tranås och möter upp Julia och Ida :) Vi ska ta oss en tripp till Linköping och fira Julias körkort! Blir lite shoppig och äta gott oså. Ska bli skönt och ge sig ut lite. Tröttnat på mitt rum en aning efter att legat här i pricip hela lovet..
Gissar på att det kommer spenderas lite pengar i morgon, men jag har fått in studiebidraget och lunchersättningen sen praktiken så det känns okej! Jag skulle verkligen behöva ett jobb.. Tjäna lite egna pengar till studentresan. För jag ska bara iväg!! Vill bort härifrån, till sol och värme. Jag som inte ska gå bal tycker jag kan unna mig något annat som blir ett minne för livet.. Och om jag inte slösar pengar på balklänning måste jag la slösa det på nåt, visst? hehe.
När man märker hur andra börjar köpa balklänning och fixa och dona inför balen blir man jue lite sugen faktiskt.. haha fandå.. Får la hoppas man blir gift istället? ;) då får man jue fixa likadant med klänning och grejer.. haha.



Ser inte helt fel ut va? ;)

Fick mig en liten funderar innan. Undra vad folk egentligen tycker om mig? Om jag tänker hur jag ser saker och människor vara så undrar man jue.. När man är ett tjejgäng så är det jue lixom ALLTID skit snack. När jag inte är där då? Vad säger dom om mig då? Man kan höra kompisar säga om kompisar: "åhh gud hon är så jobbig när hon gör si, och hon är så jobbig när hon gör så!" Fast när man tänker efter kanske man inte ens vill veta? haha. Kan inbilla sig att de flesta gillar en så får folk prata bäst de vill! För skitsnack kommer man la tyvärr aldrig ifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0