Underbart!

Tidig morgon idag, gjorde mig iordning och åkte in till Eksjö tillsammans med min mamma. Mamma hade tid hos frisören vid 9 och jag hos optikern vid 10. Så satt på salongen och väntade i en timme innan jag gick dit. Fått sämre syn så ska öka linserna lite..
Sen i väntan på mamma gick jag lite på stan. Hittat min andra studentklänning nu :D Super nöjd! Ska bara komma på vilken jag ska ha på kvällen och vilken på dagen haha men det är ett senare problem.
Även varit ute och gått. Har bestämt att jag ska gå den varje dag på lovet, funkar bra än så länge.

Nu i kväll tänkte jag var hemma. Men Sofie fick visst för sig att jag skulle komma till henne. Så blir lite grill, film mys med några grabbar och henne ;) thihi


Kommentarer
Postat av: STYLEBYEMELIA

Man behöver inte ha hål däruppe man klämmer bara på den :)

2011-04-19 @ 21:55:24
URL: http://stylebyemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0