Sommar?

Vilket underbart väder! Känns som rena rama sommardagen, för fint. Varit ute i princip hela dagen, ätit frukosten ute, legat på altanen och slappat varit ute och gått och ah bara njutit!
Nu längtar man verkligen till de riktiga sommardagarna och studenten och allt.. Bara ett sommarjobb som fattas sen är min lycka total.
Jag har tittat klart på hela säsong 1 av Skilda Världar, ivrig för att få se nästa höhö. Börjat på en ängels tålamod också, HAHA skrattar så jag dör i nästan varje avsnitt. Jaja kalla mig nörd.
Ska dra igenom några avsnitt nu i väntan på kvällen, till det träning. Ikväll ska jag nämligen umgås med fina barndomsvännen Olivia :) gos.



Kommentarer
Postat av: Olivia:D

hiih snygga bilder på oss;) hihi du är bäst Emmis<3

2011-04-19 @ 10:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0